Hollivud ulduzu lüt şəkil çəkdirdi
Brilliantın oğlu “Allah qismət edəndə” evlənəcək
İbrahim Tatlısəsin qızını boşadılar
Serialda Şövkət Ələkbərovanın mahnısı oxundu – video

Facebook instagram Twitter Youtube
GÖZƏLLİK

Yayı ideal bədənlə qarşılamağın yolları

11-03-2017


Türkiyəli dietoloq Qamze Şanlı yaya hazırlaşarkən artıq çəkidən xilas olmağın  yollarını təqdim edib.

Muztv.az Türkiyə mətbuatına istinadən məlumatına görə, pəhriz üçün ilk növbədə düzgün qidalanmağı öyrənməyiniz lazımdır.

Qidalanma gündəliyi tutun: Yediyiniz və içdiyinizi qeyd edərək, günün sonunda harada çatışmazlıqların və artıq qida qəbulunun olduğunu görə biləcəksiniz. 

Həftədə 3-4 dəfə yeriş, qaçış, velosiped, üzgüçülük, rəqs, fitnes,  pilates və yoqa edə bilərsiniz. 

Metabolizmanızı canlandırın: Qida rasionunuza sevdiyiniz meyvə və tərəvəzləri əlavə edərək ləzzətli, eyni zamanda zərərli toksinlərdən uzaq tutan şirə hazırlayın. 

Yaya normal çəki ilə girmək üçün bunları etməliyik:

Bütün problemlərinizin çəki atan kimi düzələcəyinə inanın. Uzunmüddətli qidalanma vərdişlərini hədəf seçin.

Özünüzü görmək istədiyiniz çəkidə hiss etmək gözəl bir duyğudur. Təxirə saldığınız hər gün sizin üçün vaxt itkisidir. Hisslərinizə, iştahanıza və yemə vərdişlərinizə nəzarət etməkdə çətinlik çəksəniz, mütləq mütəxəssisə müraciət edin.

Gündəlik məşqlərlə məqsədinizə nə dərəcədə nail olduğunuzu bilmək üçün telefonunuza ddım sayan proqramlar yükləyin və gündəlik 10.000 addıma nail olmağa çalışın.
 
Çəkinizi qorumaq üçün "ya həmişə, ya da heç vaxt" məntiqindən əl çəkin. Bunun yerinə hər şeydən az miqdarda qəbul etməklə, özünüzə nəzarət etməyə çalışın.

Qida seçimində tarazlıq yaradın. Çox karbonat qəbul etmisinizsə, növbəti gün bu cür qidalardan qaçın.

 Duzu azaldın və metabolizmanı gücləndirən ədviyyatlara üstünlük verin. Toz zəncəfil, zərdəçal, qırmızı pul bibər, kəklikotu və keşnişi mütləq yemeklərinizə və ya salata əlavə edin.

Susamağı gözləməyin

Sidik rənginiz tünd sarı rəngdədirsə, deməli, kifayət qədər su qəbul etmirsiniz. Böyrəkdə yığılan toksinləri atmaq üçün hər gün ən az 2 litr su içməyi vərdiş halına gətirin.
 
Alkoqol qəbulunu mümkün qədər azaldın. Çünki bu, həm bədəndə şişlər yaradır, həm də ciddi kalori qəbuluna səbəb olur. Əgər qəbul etməkdə israrlısınızsa, o zaman spirt nisbəti aşağı olanına üstünlük verin.

Yeməkdən sonra şirniyyata keçməzdən əvvəl 20 dəqiqə gözləyin. Bu müddətdə beyin doyduğunuzun siqnalını alacaq. Beləliklə, lazımsız şəkər və yağ qəbul etməyəcəksiniz. 
  
Həm çəkinizi, həm də belinizin incəliyinə nəzarət etmək üçün taxıl məhsulları, kəpəkli düyü, bolqar, buğda çörəyi kimi lifli qidalara üstünlük verin.
 
Özünüzdə doyma hissi yaratmaq üçün ayaqüstü qəlyanaltı, televizor seyr edərkən, telefonda danışarkən, taksidə və ya maşında yemək yeməməyə çalışın.
 
Günorta yeməyinə diqqət edin. Beləliklə, qan şəkəriniz tarazlıqda qalar, aclığınızı daha asan nəzarət altına ala bilərsiniz.
 
Nə qədər yeyəcəksinizsə, bundan kənara çıxmayın. Əsas yemək üçün kiçik, salat üçün böyük boşqaba üstünlük verin.
 
Çay və qəhvədə şəkər istifadə edirsinizsə, dayandırın. Gündə 5 şəkər əskik alaraq, ildə 5 kq arıqlayırsınız. 

Tərkibi şirin qazlı içkilər qəbul etməyin. Qazlı su şəkər istəyinizə təkan verir.
  
Düzgün qida axtaran zaman tərkibində kalori, yağ, karbohidrat, şəkər və duz dəyərlərini, eyni zamanda son istifadə tarixlərini incələyin.
 
Gündə 3 fincan yaşıl çay için. Ağ çay, rooibos çayının da arıqlamaqda təsiri olduğu sübut olunmuşdur. Bitki çayınıza darçın, mixək və ya limon atmağınız məsləhətdir.

Süd, qatıq, pendir və ətin yağsız hissələrinə üstünlük verin.

719 - nəfər baxıb

Qeydlər (0)

Qeyd yaz
sss

    Hal-hazırda heç bir qeyd yoxdur. Siz birinci ola bilərsiniz!

Xəbər lenti
19




































18